Op de foto's zagen de oorbellen er groter en chiquer uit. In het echt valt de grootte mij tegen en zien ze er toch wat goedkoop uit. Daardoor vind ik de prijs-kwaliteitverhouding echt niet in balans. Jammer, want ik had me iets spectaculairders van deze clipoorbellen voorgesteld.
(gaatjesloze oorbellendragende gebruikster)
ik weet niet of het de bedoeling was maar de 2de oorring in stukken ontvangen-zelf moeten samenstellen - ik heb spijt dat ik niet de gewone afmetingen heb gevraagd ..